شرایط و قوانین بازگشت کالا

رضایت مشتری هدف اصلی ماست. فروشگاه دیجی استیشن با تهیه کالای مرغوب و عرضه مناسبترین قیمت سعی در رسیدن به این هدف دارد. برای جلب هرچه بیشتر رضایت مشتری، امکان تعویض و یا استرداد کالا را برای مدت یک هفته پس از رسیدن کالا به دست مشتری، قرار داده ایم.

شرایط بازگشت کالا و استرداد وجه

اگر مشتریان محترم بنا به دلایلی پس از تحویل گرفتن کالا از خرید خود منصرف شدند میتوانند کالای خریداری شده را ظرف مدت یک هفته پس از خرید بازگشت داده، وجه پرداخت شده را بازپس گیرند. (توجه داشته باشید این امر پس باز کردن آکبند جعبه مقدور نیست.)

اگر کالای مورد نظر از جهت رنگ ، مدل ، ظرفیت و.. با سفارش شما مغایرت داشت ،‌ قبل از بازکردن جعبه با شرکت تماس بگیرید تا برای رفع مشکل اقدام کنیم.

هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری می باشد.

کالای برگشتی برای هر امری باید دارای پک بصورت کامل و اولیه باشد و بسته بندی باید سالم و بارکد ها نیز باید سالم باشند،کالا باید دارای برچسب دیجی استیشن  باشد در غیر اینصورت توسط شرکت دریافت نمی گردد اگر برچسب فروشگاه مخدوش یا کنده شده باشد تحت هیچ شرایطی توسط شرکت مورد قبول نمی باشد. (توجه داشته باشید که کالا بصورت پسکرایه تحت هیچ شرایطی توسط فروشگاه دریافت نمی گردد.)

ارائه شماره سفارش و فاکتور خرید برای هر امری الزامی می باشد.

شرکت گارانتی کننده در قبال گارانتی محصولات پاسخگو می باشد (و دیجی استیشن  در قبال آن مسئولیتی ندارد) و فقط در بعضی موارد می توان با دیجی استیشن  تماس گرفته و با هماهنگی قبلی کالا را برگشت بدهید.

توجه داشته باشید در گارانتی تعویض زمانی کالا تعویض می شود که مشکل آن برطرف نگردد.

توجه داشته باشید مشکلی فیزیکی باید در روز اول خرید اعلام گردد و گرنه بعد از آن شامل گارانتی یا تعویض نمی شود. مشکلات از قبیل شکستگی گیره، پنس و پین های دستگاه با توجه به بسته بندی های شیائومی که کاملا مهندسی می باشد قابل قبول نمی باشد.

اگر کالای خریداری شده دارای مشکل فنی باشد، کالای معیوب بازپس گرفته شده (توجه داشته باشید که کالاهای مصرفی و قسمت های مصرفی کالاها -مانند و کابل و شارژر و کنترل و بند و …- و مشکلات نرم افزاری -مانند سنسور قدم شمار و کالری و…- شامل تعویض -گارانتی- و بازپسگیری نمی باشد.) و پس از بررسی و با کالای سالم جایگزین میشود یا مبلغ ذکر شده در فاکتور خرید به مشتری عودت داده خواهد شد. (کالای مرجوعی به شرکت، توسط تیم متخصص ارزیابی و بررسی میشود؛ اگر اشکال موجود در اثر استفاده ناصحیح مشتری باشد –مانند استفاده از شارژ غیر مناسب برای پاوربانک که موجب باد کردن باتری یا کم شدن از ظرفیت باتری می شود– و یا در کالا اثر آب خوردگی، ضرب خوردگی و سوختگی باشد، و یا تلاشی برای باز کردن کالا انجام شده باشد و یا کالا دارای آسیب فیزیکی اعم از خط و خش زیاد و یا عمیق یا لکه غیر قابل پاک شدن و یا زدگی باشد کالا به مشتری ارجاع داده میشودو شامل گارانتی نمی گردد.)

درصورتی که در مدت گارانتی کالا تعویض گردد کالای تعویضی فقط دارای یک ماه گارانتی می باشد.

برای اطلاع از وضعیت کالای ارسالی باید بعد از ۷۲ ساعت کاری که کالا توسط شرکت تحویل گرفته شد مشتری تماس گرفته و از وضعیت کالای خود مطلع شود.

ارسال کالا در شهر تهران حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت سفارش و در شهرستانها ظرف مدت ۲ تا حداکثر ۳ روز کاری انجام خواهد شد.

ارسال در شهر تهران توسط پیک موتوری و در شهرستانها به وسیله پست پیشتاز  انجام می گیرد.

پیک موتوری فقط در شهر تهران و از غرب تا اتوبان آزادگان، از جنوب تا میدان شوش، از شرق تا حکیمیه شامل می شود و مناطق خارج از آن باید پست شوند.

برگشت مبلغ فاکتور به هر علتی ۷۲ ساعت کاری زمان می برد و در این مدت مبلغ بصورت پایا و یا ساتنا برگشت داده می شود و زمان نشستن به حساب مقصد بستگی به بانک مقصد دارد و مدت آن در این ۷۲ ساعت محاسبه نمی گردد.

کالاهایی که دارای حجم یا وزن زیاد می باشند به صورت پس کرایه ارسال می شوند که هزینه آن به عهده مشتری می باشد.

 تحویل اکسپرس

 مشاوره تلفنی

 پرداخت در محل

 ضمانت اصالت کالا